balenie:
Otázka: Veľkoobchod a priamym predajom sú vítané?
Odpoveď: Veľkoobchod, prosím, kontaktujte nás, poskytneme vám zľavu.
Pre drop shipping, prosím, uveďte v objednávke.Môžeme tovar poslať priamo do vašich zákazníkov tak, aby nezostali žiadne informácie o nás.
Otázka: Ako môžem sledovať môj balík?
Odpoveď: môžete použiť vaše sledovacie číslo sledovať váš balík na nasledujúcej stránke: https://www.17track.net/en (kópia prehliadača otvoriť)
Otázka: Čo ak v kúpnej ochrany uplynutí nastaveného času?
A: Ak váš nákup ochrany prišiel čas, prosím kontaktujte nás a my vám môžu pomôcť ho rozšíriť.Takže sa nemusíte báť.
Komentár:
Q: ste spokojný s našimi službami a produktami
A: Prosím, nechajte vaša pozitívna spätná väzba a 5 hviezd.Ak môžete zdieľať naše výrobky na INY a facebook, pošlite nám vašu screenshoty, sme tiež veľmi radi, že, budete tiež mať možnosť získať kupóny.
Otázka: Nie je spokojný s tovarom obdržal?
Odpoveď: Ak nie ste spokojný s produktom, prosím, neponáhľajte opustiť negatívnu spätnú väzbu, poďme to skúsiť a správne ho!Prosím, neváhajte kontaktovať náš zákaznícky servis a my sa budeme snažiť nájsť najlepšie riešenie pre váš problém.